FAQ om iCal

FAQ om iCal til iOS

Jeg har valgt iCal på en pulje og kampene vises fint i min kalender på min iPhone. Jeg vil dog fjerne puljekalenderen og i stedet bare have holdets kampe. Men hvordan fjerner jeg en kalender igen?+

Tryk på Indstillinger (iPhonens indstillinger altså) > Mail > Konti > Abonnementskalendere. Tryk på den kalender, du vil slette og vælg Slet konto i bunden, og tryk på Slet konto igen for at bekræfte. Kalenderabonnementet er nu fjernet.

Kan jeg abonnere fra min kalender på min PC også?+

Det kan du godt. Det sker bare ikke automatisk. Du modtager en mail med iCal adressen i. Læs her hvordan du importerer en internetkalender ind i Outlook eller her hvis du har Google kalender.

Hvor i appen finder jeg muligheden for at abonnere på en iCal kalender for mit favorithold?+
Gå til 'Favoritter' via 'Min Fodbold' i den flydende menu i bunden af skærmen, og vælg dit hold - eller det samlede kampprogram, hvis du vil abonnere på kampe fra flere hold. 
Tryk på iCal for at tilføje til din kalender. 
Linket jeg får tilsendt i servicemailen er ikke aktivt - hvad gør jeg så?+

Skyldes at dit mailprogram blokere for det aktive link. Kopier i stedet adressen og indsæt den i browserens adresselinje.

Jeg får en fejl, når jeg vil abonnere på en kalender. Hvad skyldes det?+

Det KAN skyldes at du befinder dig på et trådløst netværk, som ikke tillader det. Prøv at hoppe af Wifi'en og forsøg igen med f.eks. 3G/4G.

Hvordan overfører jeg enkeltkampe til min kalender?+
Find kampen du gerne vil overføre. Enten via et hold du har markeret som favorit eller via søgefunktion i 'Kampe & Turneringer'.
Åbn kampen og tryk på iCal for at tilføje til din kalender. 

FAQ om iCal til Android

Hvor i appen finder jeg muligheden for at abonnere på en iCal kalender for mit favorithold?+
Gå til 'Favoritter' via 'Min Fodbold' i den flydende menu i bunden af skærmen, og vælg dit hold - eller det samlede kampprogram, hvis du vil abonnere på kampe fra flere hold. 
Tryk på iCal for at tilføje til din kalender. 

 

Linket jeg får tilsendt i servicemailen er ikke aktivt - hvad gør jeg så?+

Skyldes at dit mailprogram blokere for det aktive link. Kopier i stedet adressen og indsæt den i browserens adresselinje.

 

Jeg får en fejl, når jeg vil abonnere på en kalender. Hvad skyldes det?+

Det KAN skyldes at du befinder dig på et trådløst netværk, som ikke tillader det. Prøv at hoppe af Wifi'en og forsøg igen med f.eks. 3G/4G.